Aktuellt

29542767_1657934664244196_6536781784194494356_n (1)VI VILL ÖNSKA ALLA VÅRA MEDLEMMAR OCH SYMPATISÖRER EN RIKTIGT GLAD PÅSK!!!!

IMG_1400KAMPANJ I RIKTIGT STRÅLANDE VÅRVÄDER

Idag har moderaterna kampanjat på torget i Nybro.Vi hade besökare som ville diskutera det nära förestående EP-valet. Vi bjöd på kaffe och kaka och traditionella påskågg. Någon kommen-terade kommunens nya satsning på FIR=Första Insats Resurs vilket innebär att hemtjänstens nattpatruller har bilar utrustade för att kunna ge första hjälpen vid tex en bilolycka, brand eller dylikt Endast mycket positiva kommentarer och synpunkter.

VÅREN HAR KOMMIT OCH DET HAR VARIT TJEJKVÄLL I STADEN:   Det var mycket folk ute och många kom till oss Moderater för att få en kopp kaffe med hembakad kaka och pröva lyckan i vårt GRATIS-LOTTERI. Vi fick också bra diskussioner om lärarnas roll i klassrummen och hedersförtryck mot unga kvinnor var också ett aktuellt diskussionsämne. Vacker  musik gjorde också att det blev en trevlig tillställning.